Κανονισμός Παραπόνων

Για τη βελτίωση της λειτουργίας του Τμήματος Μαιευτικής στο πλαίσιο της ενίσχυσης της φοιτητο- κεντρικής εκπαιδευτικής διαδικασίας και λογοδοσίας, τίθεται σε λειτουργία η διαδικασία υποβολής και διαχείρισης παραπόνων των φοιτητριών και φοιτητών του Τμήματος, έτσι ώστε να διασφαλίζεται η ικανοποίησή τους και να διαφυλάσσεται το κύρος του Τμήματος.

Ως παράπονο περιγράφεται η οποιαδήποτε έκφραση δυσαρέσκειας από πλευράς της/του φοιτήτριας/τη του Τμήματος, λόγω διάψευσης των προσδοκιών του αναφορικά με το επίπεδο ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών. Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη διαδικασία αφορά σε όλα τα παράπονα που άπτονται της ποιότητας των παρεχόμενων εκπαιδευτικών και διοικητικών υπηρεσιών από το Τμήμα Μαιευτικής.

Κύλιση στην κορυφή